Izvještaj s izleta na Kamniško Savinjske alpe 20 i 21. 06. 2015.

Dana 20. i 21. 06. 2015. HPD Zrin organizirao je izlet u Sloveniju na Kamniško Savinjske alpe. Iz Petrinje se krenulo mini busom u 5.00 sati. Ukupno 24 planinara, od toga 8 članova sisačkog društva. Na Breganu smo stigli oko 6.30, taman na smjenu osoblja i ostali smo skoro sat vremena. Dalje nas put vodio preko Celja do Mozirja, gdje stižemo oko 10.30. Tu nas je dočekao naš dragi prijatelj Andrej Bastl, malo smo se počastili i krenuli preko mjesta Luče prema Planini Podvežak. Na parking smo stigli oko podne, presvlačenje fotkanje i krećemo prema kmetiji na Podvežaku (1564m).

Nakon pola sata pješačenja stižemo i tu počinju naši prvi problemi. Vrijeme se naglo pogoršalo, naš jedan član ima zdravstvenih problema i nakon kraćeg dogovora on ne ide dalje. Ostali nastavljaju dalje i već nako pola sata kiša, vjetar, solika i na kraju snijeg postaju sve jači. No ipak zahvaljujući našem prijatelju Andreju sve se relativno dobro okončalo i stiže zadnja grupa na Kocbekov dom (1808m) oko 16.00 sati.

Uz dobro osvježenje sa čajem i juhicom sve je ok. Vrijeme se smirilo i već u 18.00 sati grupa od pet planinara kreće na Dedeka - vrh iznad doma (2023m). Put do gore i nazad oko sat i pola. Slijedi večera druženje, a prvenstveno sušenje odjeće i obuće (sve je bilo mokro). U 10.00 povečerje i plan za nedjelju. U nedjelju prvo ustajanje u 5.00. Promatranje terena i donosi se odluka da se ne može na Ojstricu (2350m), jer je u magli, pa idemo na Veliki vrh 2114m. Put je trajao do 10 sati i sve je bilo dobro. U međuvremenu ostali koji su ostali u domu nakon ustajanja popeli su se na Dedeka, a i oni su se vratili već oko 10 sati. Slijedi ručak i oko podne krećemo prema Podvežaku preko jezera Vodotočno. S obzirom na usputne probleme koje smo opet imali put se odužio tako da je zadnja grupa stigla do Busa oko 16.00 sati. Slijedi presvlačenje i spuštanje prema Mozirju. Oko 5.00 stigli smo do auto kampa gdje smo ostali oko jedan sat uz piće i razgledanje kampa. U 18.00 krećemo put Petrinje i stižemo svi sretno oko 22.30