Izvještaj s izleta Moslavina zimi

Izvještaj s izleta Moslavina zimi - 28. veljače 2016.

Vrijeme polaska: 7,30 s Trga hrvatskih branitelja, Petrinja, 20 planinara u 5 automobila

Kratkim dogovorom prihvaćena je izmjena najavljene ture hodanja i dogovoreno je hodanje u jednoj zajedničkoj grupi kružnom stazom u trajanju hodanja oko 5 sati (protegnulo se to na 6,30 sati boravka u prirodi).

Krenuli smo prema Popovači i mjestu okupljanja uz kavu sa 6 pridruženih planinara HPD Siska. Poslije jutarnje kave nastavili smo autima do Baze, tj. početka staze.

Nakon kratkog spremanja i zajedničkog fotografiranja krenuli smo od Baze u 9,30 preko Kolčenice i kapelice Sv. Benedikta do Jezera Mikleuška. Uz povremene kraće odmore stigli smo do Jezera Mikleuška u 11,30. Hodanje smo dalje nastavili uz Crkveni jarak prema Visu. Pri spustu do kamenog potoka planinarka slabih kondicijskih sposobnosti trebala je pomoć pri daljnjem kretanju (nošenje ruksaka, ohrabrivanje) te je dio grupe dosta usporio hodanje, a brži i spretniji su produžili svojim tempom. Zainteresirani planinari nakon kamenog potoka su još obišli Pavlinski samostan. Hrptom uz blagi uspon od Visa smo došli do Humke, najvišeg vrha Moslavačke gore, gdje su se brži hodači uz vatru kod izviđačke kolibe družili čekajući da se svi okupimo. Iskoristili smo priliku i slučajne posjetitelje koji su do Humke i Visa došli vozilom, zamolili da spomenutu planinarku uz pratnju dvije osobe prevezu do auta. Nakon okupljanja i odmora sporije grupe u 15 sati smo krenuli prema Bazi i stigli do nje za sat hoda. Pozdravljanje i rastanak s planinarima iz Siska je dovršeno uz popodnevnu kavu u Popovači.

Vrijeme idealno za hodanje po ovoj laganoj, do srednje teškoj stazi, ali ne i za uživanje u vidicima. Uživali smo u društvu pasjeg zuba, ugroženog i iznimno lijepog proljetnog cvijeta.

Zahvaljujem svim sudionicima na njihovom sudjelovanju u realizaciji ovog izleta. Posebno ističem Marijana i Sinišu i njihovu pomoć spomenutoj planinarki, Gezu za vođenje, a ostatak ekipe za veselo raspoloženje i dobro druženje.